Klachtenprocedure

KlachtenprocedureIndien u klachten heeft over het naleven  van de veiligheidsvoorschriften op onze accommodatie, dan horen wij dat graag zo spoedig mogelijk. Op deze wijze kunnen wij een onveilige situatie zo snel mogelijk oplossen. Alle klachten zullen wij op dezelfde manier behandelen.

  • Dien uw klacht in via het email adres: klachten@meers-paarden-centrum.nl
  • Indien de klacht niet naar behoren wordt afgehandeld, dan kunt u uw klacht binnen twee weken schriftelijk indienen bij Meers Paarden Centrum.
    Let wel: De klacht dient duidelijk omschreven te worden.
  • Binnen twee weken ontvangt u via email een antwoord of uitleg  over uw klacht.

Geef uw vragen, klachten en ideeën op het gebied van veiligheid door aan uw instructrice,  de manege houdster of overige manege medewerkers. Wij kunnen dan eventuele verbeteringen in gang zetten!

 

Meers paarden Centrum
Manege in Nieuw Vennep & Haarlemmermeer
2152 NA  IJweg 1273
Tel: 0252 – 234325
Email: info@meerspaardencentrum.nl

Print Friendly, PDF & Email
Facebook IconYouTube IconTwitter IconGoogle+